3 aug. 2010

Nu är det knas

Med min sömn. Somna inte förens kl 4:30 imorse och kunde ändå inte sova. Låg och vred mig och vickade på fötterna i några timmar kändes det som. Hade nog precis lyckats somna ordentligt när Janne kom hem och då kunde jag inte riktigt somna om igen. Samma visa igår. Måste nog börja gå till gymet igen och trötta ut migsjälv ordentligt. Men antagligen är det hjärnan som inte får jobba ordentligt. Saknar skolan. *suck* Men förhoppningsvis får jag sitta i skolbänken igen snart. *håller tummarna*

Men inatt ska jag jobba så då lär jag iallfall vara riktigt trött imorgon och sova ordentligt några timmar.

Idag blev det iallfall en promenad med Sophie (grannen) och hennes leonberger och en staffeblandning tik som hon var hundvakt åt. Rikigt söt liten rackare med ett underbart lynne. Hon och Blackie fann varandra direkt och de lekte tills de knappt kunde stå på alla fyra. Fick bli en runda ner till sjön också eftersom alla hundarna hittade ett vattenfyllt dike i skogen som de tyckte va skit roligt att hopppa runt i. Och de luktade inte rosor precis efter det.
Blidde lite nötande av ställande under gång också eftersom Blackie har fått för sig att hon ska lägga sig hela tiden istället plus att hon gärna kör egna ställande under frittfölje...hahah...så körde på med frittfölje utan några ställande alls också.

Sen blev det en koppkaffe och en anthon berg som räddare i nöden när man känner sig mör i knoppen, trött och sugen...mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar