29 mars 2010

Yoga

Blackie fick följa med Janne till jobbet idag så jag kunde ju kila iväg till gymet. Har varit helt sliten i kroppen denna veckan, kanske beroende på hur jag har jobbat..:/ Så idag fick det bli yoga. Inget jag varit särskilt förtjust i eftersom jag vill ha fart och fläkt när jag tränar..men skulle absolut inte orkat med något sådant idag.


Sammanfattning av mitt första yoga pass.....jag blev gråtfärdig....jätte märklig känsla...jag riktigt kände hur trött jag var i HELA kroppen....men ändå kunde jag utföra alla övningar och det var otroligt skönt. Hon som ledde yogan hade en väldigt behaglig röst..vilket nog är ganska viktigt. Hon fråga också mig ifall jag var gymnast..hihi....fick förklara att jag varit det...hon sa att det märktes. :P Fasen vad jag saknar gymnastiken...=( tänk ifall man kunde hålla på med lite svårar yoga.....hmm..ska kolla upp...

Anyway...yogan ska jag absolut fortsätta med....fick lite nya krafter att ta tag i plugget nu.

Pussar på flocken som jobbar hårt inne i stan i mörkret och håller gator och garage säkra..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar