28 mars 2010

Ska bli en jäkligt rolig sommar!

Nu längtar jag som tusan till sommaren och semester. Blir en tidig semester med start i juni denna gången så att Janne och jag kan ledigt sammtidigt.

Det blir både mondio tävling och SM i bruks i IPO i sommar =)!!!!! Mondio tävlingen krockar tyvärr med utställningen i Dalarna som jag tänkte anmäla Blackie till så ska försöka hitta en annan åt henne. Sen blir det förhoppningsvis någon lydnadstävling till sensommaren. OCH läger med kenneln v. 29!! Längtar!

Mötte en kvinna på perrongen idag som undrade vart min malle kom ifrån och jag svarade stolt KENNEL PROSPORT, hon va mycket imponerad på hur stabil Blackie var (vi åkte sen tåg tillsammans). STOLT! Min lilla tös!

Burträningen går mycket bättre nu..hon lägger sig ner efter lite protest och vilar. *PHEW*

Just det..Blackie fick följa med på Jannes hundträning och fick bita lite i heldräkt..=) det tyckte hon va skit skoj! Och hon visade hur fint och fullt hon bet.

Läggdags..sista veckan innan påsklovet. SKÖÖÖNT. Är riktigt trött och stressad nu. Skolslut och phs....hoppas bara allt går som jag vill.

Good night sleep tight and don't let the bed bugs bite

1 kommentar:

  1. Detta låter ju jättebra:-) Du/Ni är så välkomna på lägret:-)

    Kram Anna

    SvaraRadera