19 mars 2010

I'm the baby, gotta looove me!

Sen lilla Blackie satte sin fot här så har Janne gått runt och sjungit precis det..."I'm the baby, gotta looooove me!" Ifall ni kommer ihåg den animerade barnpogrammet med dinosaurier och en familj med en bebis som alltid hittade på hyss, och sa "I'm the baby gotta loove me!" kommer ni ihåg??!!? HAHAHAH!

Ifall så har man tagit sig igenom alla Blackies dagliga hyss genom att sjunga precis den ramsan...så jäklig roligt för man kan ju inget annat än att älska henne trots hennes små hyss...

Ifall så dök hon fort som fasen ner i fodertunnan idag när Janne va i andra rummet och jag va i tvättstugan....och ifall man har sett henne hur hon äter så kan man ana hur mycket hon lyckades trycka ner i sin lilla käft på kort tid...när jag kom innanför dörren såg jag en malle valp som va glad som tusan men rund som en jäkla tunna...jag tittade på Janne och behövde inte ens fråga...jag hade inte lagt på locket ordentligt till tunnan....och fem minuter efter så lägger hon en stor fin stinkande hög i hallen...Vi skrattar högt, Janne va tvungen att sätta sig ner hihi....

Sen låg hon på sin bädd och såg allmänt plågad ut i någon timme...lär blir många rastningar ikväll. Janne undra ifall jag tror hon skulle lära sig något.....HAHAHA....det tror jag absolut inte. Hon är ett stort matvrak utan sitt like.

Blev mycket spring idag...städa och laga mat medans jag sprang fram o tillbaka till tvättstugan. Tur man har en pojkvän som kan diska iallfall;) hatar att diska.


Aja, nu är det matdags...

Ha en trevlig fredagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar