6 jan. 2010

Slapp dag

Blev en tur ut till mina gamla hemtrakter igår och hälsade på en kompis och hennes amerikanska bulldog tik, Kimbos bästa kompis. =) Kimbo blev helt överlycklig, men till hans förvåning så luktade hon godare än vanligt MEN hon va bitchigare än valingt också...kan säga att Kimbo blev lite ställd. haha...hon löpte. Men de lekte järnet efter ett tag ändå.

Blev ingen träning idag för min skull. Imorgon börjar skolan igen och det känns tungt. Men bara en termin kvar. Blir ju lite jobbigare också när man plötsligt måste sova ensam......himla tur att man har sin hund iallfall.


Chefen min har skaffat häst och har frågat mig ifall jag vill hjälpa henne med hästan ca 1 dag i veckan. Lär bli kul och hoppas man orkar.....kommer från en häst familj men det är ca 4 år sen jag la av med ridningen. hmm.


Snart ut med bimbo på sista rundan...han ligger och sover i sängen nu. Sen soova.

Längtar efter en lägenhet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar