5 jan. 2010

Cirkelträning

Bokade in mig på ett pass i sista sekund..så flög iväg till gymet halft påklädd. Va inte så peppad imorse att köra innan frukosten alls :/

Va endast tre andra på passet alla mellan 40-60 år och jag då, trodde väl att jag skulle klara det här passet galant...chi fick jag kan jag säga. Jisses va jobbigt det va. Passet gick ut på att köra slut på hela kroppen genom att göra olika övningar många reps och snabbt samt nästan ingen vila och endast lite motstånd. Hade ju redan innan passet rejält med träningsvärk men körde på så gott jag kunde och svetten rann kan jag säga. Passet va endast 30min men jag kunde verkligen inte ha kört en enda minut till.

Ska beställa protein pulver hade jag tänkt.

Anyway...ska hoppa in i duschen nu...sen ska jag se vad jag ska hitta på med min rastlösa pittbull =)

Så himla skönt när solen lyser...det är så här vintern ska vara..massa snö..minus grader och SOL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar