8 jan. 2011

Its a new year!

Men först lite bilder på ProSports Brandie.


Det nya året firades in på jobbet. Absolut inget man såg fram emot, men eftersom jag fick ledigt runt jul var jag tvungen att jobba nyårsafton och nyårsdagen. Jag tog med en liten flaska champange och lite roliga party hattar. Lite feststämmning var vi ju tvungna att ha! Tog med mig kameran i förhoppning att jag skulle kunna fota lite fyrverkerier...men så här mycket snöade det......
Istället blev det lite plåtning på oss själva.

Fixar lite musik

Står och hänger...efter kl 01 va det fasen inte kul att stå på jobbet längre!


Knasbollar

Tänker inte göra som alla andra och summera år 2010. Eller ett ord kanske....KAOS! haha. Både bra och dåligt :p Men fick mycket gjort iallafall.
I år blir det väldigt många mål inom hundträning/tävling. But they are a secret ;) Och införskaffa en ny fräsig bil.
Var med en del av sökgänget och Chris på Ssbk häromdan och tränade lite lydnad. Skatorna var riktigt jobbiga...men ändå charmiga! De såg att jag hade frolic i min väska och skulle prompt göra inbrott i den när jag inte var i närheten. De satt och pickade på den, kraffsade och hade sig. Sen snodde dom Blackie externa belöning...vi skrattade högt! Vi har också börjat lite smått med skallmarkeringar inför söket. Lilla damen fattar snabbt och tycker det är ganska kul att skälla ut matte =)
Min favvo mössa (döskalle) o favvo munk-tröja + 1 st linslus

3 kommentarer:

  1. Hört att fler blitt trakasserade av fåglarna :P

    En Holländsk vallare är ballare än en Belgisk vallare ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jäklar vilka irriterande fåglar!

    Du...INGET är ballare än vallare....låter det bättre ;)

    SvaraRadera