11 okt. 2010

Solo på SSBK

Passade på att åka iväg till södra själv medans Janne o Baz sov efter deras natt inne i stan. Solen lyste och det blåste inte..något som inte skett på ganska många dagar nu. Tog med mig frulle till klubben och åt innan jag traskade ut på plan. Träffade en jätte trevlig tjej med en söt malle tik från Blacknecks och vi stod och chattrade ett tag...och kom fram till att världen är liten ;) Iallafall bruksvärlden.

Tog tag i framförgåendet först....nötade och nötade och nötade....men tror inte Blackie riktigt förstår att jag vill att hon ska gå RAKT FRAMFÖR mig..inte åt sidan framför....trots dutt raktfram..*suck* Men men...den poletten lär väl trilla ner den med. Sen va det paus för lite vätskepåfyllning och fotografering medans Blackie fick ligga plats.







Jäkla hund!!
































Sen körde vi iväg och tog ett längre spår med två vinklar och fyra föremål som jag hade lagt innan vi åkte till ssbk. Det hade legat ca 2.5 timmar och såg att det var många hundar och människor som hade korsat spåret---*suck*
Första sträckan gick inget vidare men sen började hon arbeta lite bättre. Markerade iallafall 1 apport klockrent medans resten lite smått bara...(mycket roligare att spåra än att få godis tycker lillskiten!)
Ja...så det lär bli en hel del spår nu....i helgen blir det en roadtrip till Karlstad! Yiiihaaa!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar