26 apr. 2010

Utställning

Då så, nur har jag anmält Blackie till en internationell uställning i Uppsala den 29 maj ;) Dock blidde det valpklassen :I Så nu ska Janne banan få visa mig hur man ställer ut en vovve...hmm...

Kom precis hem från en lång promenad med hundarna...lägenheten här i skogås är helt underbar men det är annat med natur häromkring. Ett stort jävla fult bostadsområde är vad det är. Däremot har jag inte riktigt varit ute och letat efter fina vägar eftersom man blir lätt oinspererad när man kliver ut....men men...

Saknar den underbara naturen och stränderna i Hässelby. Men det går säkert att hitta något fint här ute med!


Blev en tur på Åhlens idag efter skolan, hittade två ursnygga klänningar på Oasis, men insåg att jag behövde smink från Smashbox mer ;P Klänningarna hoppas jag hänger kvar ett tag.... =O

Anyway...nu ska det inhandlas middag. Jannes matdag = kebab.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar